یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
فروش کتاب‌های حسینیه اعظم زنجان با تخفیف ۱۵ درصدی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

زنجان- مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: به افرادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به غرفه حسینیه مراجعه می‌کنند؛ تخفیف ۱۵ درصدی در کتاب‌ها ارائه می‌شود.

مجتبی شهامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان در مسیر راهپیمایی امروز کتاب‌های منتخب انتشارات راه یار را با ۱۵ درصد تخفیف ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه غرفه حسینیه اعظم زنجان با هدف معرفی آخرین انتشارات این مرکز فرهنگی و ارائه مشاوره به مراجعین در مسیر راهپیمایی فعالیت دارد، گفت: همچنین در این غرفه از فعالان فرهنگی برای دریافت فیلم‌های جشنواره مردمی عمار ثبت‌نام می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین از ثبت نام علاقه‌مندان برای عضویت در کتابخانه حسینیه اعظم زنجان خبر داد و افزود: کتابخانه حسینیه اعظم زنجان در دو بخش تخصصی و عمومی فعالیت دارند.

شهامی ادامه داد: این کتابخانه با ۲۶ هزار جلد کتاب، با موضوع کلیات، فلسفه و روانشناسی، دین، علوم اجتماعی، زبان، علوم خالص، علوم کاربردی، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: همچنین بخش تخصصی امام حسین شناسی نیز صرفاً کتاب‌های مربوط به ائمه معصومین (ع) به ویژه امام حسین (ع) است و شامل ۵ هزار جلد کتاب است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: در حال حاضر اعضای این کتابخانه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر است که اغلب آنها کودک و نوجوان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط