سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
تجلیل از حجت الاسلام زکریا اخلاقی در جشنواره شعر فجر / برپایی محفل شاعران در دهه فجر

یزد - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در استان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، محفل شاعران استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، حسین دشتی در نشست ستاد گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان یزد از اجرای ویژه برنامه‌های شعرخوانی و رونمایی از کتاب همزمان با ایام الله دهه فجر درا ستان خبر داد.

وی افزود: کمیته‌های متعددی به مناسبت بزرگداشت این ایام تشکیل شده است که کمیته رسانه‌ای یکی از این کمیته‌ها است و این کمیته ماهیت اطلاع‌رسانی دارد لذا در پی اطلاع‌رسانی خواهیم بود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: دستور کار و ماهیت اصلی این کارگروه اطلاع‌رسانی کلیه فعالیت‌های ایام الله دهه فجر است.

وی گفت: تبیین دستاوردها و انعکاس حضور در برنامه‌های دهه فجر هدف اصلی ما است که رویکرد پوشش خبری، مکتوب، تصویر و اینفوگرافی را دارد.

دشتی ادامه داد: بهره‌گیری از توانمندی‌ها در راستای پرشورسازی دهه فجر، انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی، هماهنگی فعالین رسانه‌ای کشور نیز از دیگر رویکردها و برنامه‌های پیشنهادی ما است.

وی همچنین بیان کرد: ۱۷ بهمن ماه همایش خدمت و خیانت پهلوی را داریم که نشستی تبیینی است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در حوزه شعر نیز در مراسم اختتامیه جشنواره شعر فجر حجت الاسلام زکریا اخلاقی به عنوان شاعر ویژه توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل می‌شود.

دشتی بیان کرد: نشستی مانند محفل با حضور شاعران در استان اجرا می‌شود و با داوری این اشعار، نفرات برتر معرفی می‌شوند که این مراسم به طور کامل ضبط و در صدا و سیما پخش می‌شود.

وی همچنین در پایان گفت: معرفی کتاب روح الله هادی حکیمیان نیز از جمله برنامه‌های دیگر ما است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط