دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
نمایشگاه کتاب در شهرستان اشکذر آغاز به کار کرد

یزد - نمایشگاه کتاب شهرستان اشکذر به مدت ۱۰ روز در حسینیه حاج سید اسماعیل این شهرستان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، همزمان با قرار گرفتن در آستانه ایام الله دهه فجر، نمایشگاه کتاب شهرستان اشکذر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه حاج سید اسماعیل این شهرستان آغاز به کار کرد.

محمد حسن زارعیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در این مراسم گفت: این نمایشگاه با توجه به قرار گرفته در آستانه ایام الله دهه فجر آغاز به کار کرده است که علاقمندان می‌توانند از ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

وی افزود: این نمایشگاه در چهار بخش کتاب‌های دفاع مقدس، بخش کودکان و نوجوانان، کتاب‌های مذهبی و کتاب‌های ترجمه‌ای برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر ادامه داد: نمایشگاه کتاب از ۹ الی ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ دایر است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این حسینیه از نمایشگاه بازدید کنند.

زارعیان گفت: نشست کتابخوان، شعرخوانی، قصه گویی نیز برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است که با همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف ما در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی در شهرستان است و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این نمایشگاه‌ها در این مسیر گام برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط