یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
همایش همسران همساز به مناسبت بیست سالگی مرکز نشر هاجر

احمد شایان‌فر گفت: همایشی به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ زن و خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و معرفی دستاوردهای بیست ساله مرکز نشر هاجر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، احمد شایان‌فر مدیر عامل انتشارات بیان کرد: بنا بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که می‌فرمایند تعلیم و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، در شمار اصلی‌ترین کارهایی است که بایستی انجام بگیرد، همایش همسران همساز با موضوع مقام شامخ زن و خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی به مناسبت بیست سالگی نشر هاجر برگزار می گردد.

او گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاضل؛ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تراشیون؛ کارشناس تربیتی و مهارت های زندگی و خانم ظهیری؛ دبیر ستاد راهبری زن و خانواده در همایش روز ١٨ دی ماه ١۴٠٢ ساعت ٩ صبح در سالن همایش مجتمع شهید آوینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم سخنرانی خواهند کرد.

مدیرعامل نشر هاجر عنوان کرد: این مراسم با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کل کشور، فرهنگی هنری شهرداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار اجرا می‌شود. این مراسم از تلویزیون اینترنتی کتاب به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این همایش از کتاب همسران همساز که یکی از پرفروش‌ترین کتاب با موضوع زن و خانواده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ١۴٠٢ رونمایی خواهد شد و نویسندگان درباره اثر توضیحاتی ارائه می نمایند.

شایان‌فر در پایان افزود: در حاشیه مراسم مسابقه کتاب «همسران همساز» برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به سایت مرکز نشر هاجر به نشانی hajarpub.ir مراجعه نمایند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها