شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
بازخوانی تکالیف دستگاه‌ها در حوزه نماز

زنجان- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در راستای سخنان ریاست جمهوری در سی‌امین اجلاس سراسری نماز، یک بازخوانی از تکالیف دستگاه‌ها در حوزه نماز خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه سی‌امین اجلاس سراسری نماز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اتفاقات مهمی را در حوزه نماز در سالهای اخیر در کشور شاهد بودیم، اظهار کرد: بخشی از این اتفاقات مهم متاثر از تاثیرگذاری برگزاری اجلاس سالیانه نماز است که انجام میشود.

وی با اشاره به میزبانی مطلوب استان زنجان در سی امین اجلاس سراسری نماز، تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این اجلاس منشا همه خیرات و برکات بیشتر نسبت به گذشته در حوزه نماز باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برنامه های گسترش فرهنگ نماز در مدارس و مساجد کشور گفت: ماه گذشته در دولت آییننامه جدیدی را در حوزه نماز به تصویب رساندیم که در واقع این آیین‌نامه را به روزتر کردیم و برای ترویج بیشتر فرهنگ نماز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر وزارتخانه‌ها تلاش کردیم وظایف جدیدی را در حوزه نماز متناسب با تغییرات و اقتضائات امروز پیش‌بینی کنیم.

اسماعیلی ادامه داد: در راستای سخنان ریاست جمهوری در سی امین اجلاس سراسری نماز یک بازخوانی از تکالیف دستگاه‌ها در حوزه نماز خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط