دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
ارسال ۱۰ جلد کتاب به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز

زنجان- رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» نیمه اول دی ماه امسال به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: در حوزه کتاب ۱۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: با پایان مهلت ارسال آثار به اجلاسیه سراسری نماز ۶۶۱ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اثر ارسالی به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز در بخش مقاله با ۳۹۴ اثر بوده است، اضافه کرد: همچنین در حوزه کتاب ۱۰ جلد به دبیرخانه ارسال شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ادامه داد: پس از داوری آثار رسیده ۱۱۰ اثر به عنوان برگزیده و در مراسم اختتامیه تقدیر خواهد شد؛ البته به صورت تصادفی چند اثر نیز در اختتامیه قرائت خواهد شد.

یوسفی افزود: سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» نیمه اول دی ماه امسال به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه کمیته فرهنگی، مشارکت، فوق برنامه، تبلیغات، اطلاع‌رسانی، ارزیابی و حراست از جمله کمیته‌های تشکیل شده برای این اجلاس است، اضافه کرد: این اجلاس همزمان با سفر ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و رئیس جمهور هم سخنران آن خواهند بود.

وی تصریح کرد: همانند اجلاس‌های برگزار شده در ادوار گذشته این برنامه در زنجان با حضور مسئولان رده بالای کشوری و به احتمال قوی در مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط