چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
۵ کتاب حوزه دفاع مقدس در اردبیل ترجمه شد

اردبیل- پنج کتاب در حوزه دفاع مقدس به زبان‌های انگلیسی و ترکی آذربایجان به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ترجمه و توسط انتشارات خط هشت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، کتاب « از حجله تا حرم» زندگینامه شهید مدافع حرم علی آقایی اثر خانم لیلا نظری با عنوان «From Hijla to Haram» وارد بازار کتاب شد. این اثر به همت مهدی فراهانی از فارسی به انگلیسی ترجمه شده است.

همچنین کتاب «سوسقون باخیشلار» یعنی (لمس تماشا) اثر لیلا نظری به همت علی رضا حسن‌زاده از فارسی به ترکی آذربایجانی ترجمه و توسط نشر خط هشت منتشر شد.

کتاب «بیرقوجاق سنسیزلیک» کتاب دیگری است که در قالب رمان توسط فرانک انصاری با عنوان «ب مثل بابا ع مثل عشق» نوشته شده بود که با ترجمه مونا منادی از فارسی به ترکی آذربایجانی برگردان و به بازار کتب زبان های خارجی آمد.

کتاب« The story of a flight» ترجمه قصه کودکانه کتاب « داستان یک پرواز » نیز به همت سارا محمدزاده شطرنجی از فارسی به انگلیسی ترجمه و منتشر شد.

کتاب« Playful fishes » ترجمه کتاب قصه کودکانه با عنوان «ماهی‌های بازیگوش» نوشته حاتم رسولی دیگری اثری است که توسط نشر خط هشت منتشر شد. این اثر نیز توسط خانم سارا محمدزاده شطرنجی از فارسی به انگلیسی ترجمه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها