سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کتاب داستانی «فرشته‌ها» برای رده نوجوانان رونمایی شد

البرز - مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان البرز از رونمایی کتاب داستانی «فرشته‌ها» در حاشیه برگزاری کارگاه داستان خاتم خبر داد.

خسرو عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، اظهار کرد: روز گذشته کارگاه داستان خاتم با محوریت داستان‌های دینی برگزار شد؛ محمدرضا شرفی خبوشان دبیر این دوره داستان خاتم سخنران اصلی بود.

وی بیان کرد: در این گارگاه با موضوع داستان دینی و ویژگی‌های داستان دینی و همچنین امر دینی در داستان صحبت شد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان البرز اضافه کرد: در حاشیه این کارگاه از کتاب «فرشته‌ها» از مجموعه کتاب زیتون دفتر نشر فرهنگ اسلامی به نویسندگی «سید هاشم حسینی» از نویسندگان خوب استان البرز رونمایی شد؛ این کتاب برای رده سنی نوجوانان است.

عباسی یادآور شد: هفته گذشته کارگاه تخصصی داستان حماسی و این هفته نیز با موضوع داستان خاتم کارگاه برگزار کردیم؛ معمولاً موضوع کارگاه‌ها در هر نوبت متغیر است تا امکان بهره‌مندی همه نویسندگان و اهالی کتاب با سلایق مختلف وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب فرشته‌ها ۷۲ صفحه دارد و در نوبت اول چاپ امسال با شمارگان ۵۰۰ عدد، قطع پالتویی کوتاه و جلد شومیز توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «یک‌باره نفسش برید و گریه کرد. تا به حال گریه پدر را ندیده بودم. فکر نکرده بودم چه‌قدر دردناک و دلهره‌آور است. اشک توی چشمم می‌جوشید. مات مانده بودم و تکان نمی‌خوردم. قادر نبودم حرکت کنم. صدای گریه پدر میخ‌کوبم کرده بود. دوست داشتم بدوم و جلوِ پویا زانو بزنم. دست و پایش را ببوسم و التماس‌کنان از او بخواهم بلند شود و همراه پدر به دبیرستان برود. برود تا گریه پدر قطع شود.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها