دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
پویش خاطره‌نویسی روز معلم و مسابقه کتابخوانی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پویش خاطره‌نویسی روز معلم و مسابقه کتابخوانی در زنجان برگزار می‌شود.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، ضمن گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: طبق هماهنگی امسال ۵۰ برنامه در هفته معلم اجرایی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های این هفته با مشارکت معلمان و دانش‌آموزان اجرا خواهد شد، اضافه کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته مسابقه کتابخوانی برای فرهنگیان و دانش آموزان در قالب بهره برداری از آثار شهید مطهری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای ماندگار شدن خاطرات معلمان، فراخوان مربوط به این مسابقه نیز منتشر شده است و نسبت به ثبت آنها اقدام می‌شود.

اسماعیلی همچنین به برگزاری پویش سپاس معلم در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این پویش دل نوشته و خاطرات دانش آموزان از طریق شبکه شاد جمع‌آوری و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته دیدار معلمان نمونه با رهبر معظم انقلاب اسلامی، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال گذشته، برگزاری یادواره شهدای معلم، دیدار با معلمان تاریخ ساز استان است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در سال تحصیلی جاری بالغ بر ۲۱۹ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه استان مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط