دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
مدارس خراسان‌رضوی غرق در کتاب شدند

خراسان‌رضوی - هم‌زمان با هفته‌کتاب، آموزش و پرورش خراسان‌رضوی برنامه‌های متنوعی را با عناوین «دانش‌آموز غرق در کتاب»، «مدارس غرق در کتاب» و... تدارک دیده است که طی هفته کتاب و کتابخوانی این رویدادهای کتاب‌محور، در مدارس این استان برگزار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، به مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در مدارس این استان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

بر این اساس سه‌شنبه ۲۴ آبان بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی با عنوان «جامعه غرق در کتاب» برگزار خواهد شد. همچنین اینکه مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره دانایی و توانایی (مسابقه کتابخوانی ویژه آموزش و پرورش) نیز با عنوان «دانش‌آموز غرق در کتاب» چهارشنبه برگزار خواهد شد.

این اداره پنجشنبه طرح «خانه غرق در کتاب» را به مناسبت هفته کتاب در دستورکار خواهد داشت که طی آن اولیای مشوق کتاب و کتابخوانی در مدارس شنایی و از آنان تجلیل خواهد شد.

«مدرسه غرق در کتاب» نیز عنوان طرحی با موضوع تجهیز کتابخانه‌های مدارس و برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مدارس با کمک اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی است که شنبه ۲۸ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

«معلمان غرق در کتاب» نیز طرحی است که یکشنبه برگزار خواهد شد و طی آن معلمان نویسنده شناسایی شده و پس از آن دوره‌های نویسندگی برای معلمان در آن تدارک دیده خواهد شد و در انتها از چاپ آثار معلمان توسط این اداره حمایت خواهد شد.

معرفی نرم‌افزارهای ارائه‌دهنده فایل‌های دیجیتال کتاب و تبلیغ در شبکه دانش‌آموزی شاد نیز طرحی با عنوان «شاد غرق در کتاب» است که دوشنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها