شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸
«تاریخ واژگون موسیقی؛ آنچه نخبگان دوست ندارند بدانند» منتشر می‌شود

کتاب «تاریخ واژگون موسیقی؛ آنچه نخبگان دوست ندارند بدانند» نوشتهٔ تِد جویا و ترجمهٔ سینا چراغی در نوبت اول به همت انتشارات نیماژ به‌زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «تاریخ واژگون موسیقی؛ آنچه نخبگان دوست ندارند بدانند» نوشتهٔ تِد جویا و ترجمهٔ سینا چراغی در نوبت اول به همت انتشارات نیماژ به‌زودی منتشر خواهد شد.

این کتاب با موضوع تاریخی از موسیقی به‌صورت جامع به آن اشاره شده است و در واقع می‌توان گفت چیزهایی خواهیم خواند که در کمتر کتابی با عنوان تاریخ موسیقی یافت می‌شود.

کتاب «تاریخ واژگون موسیقی؛ آنچه نخبگان دوست ندارند بدانند» مجموعه‌ای از خرده‌روایت‌های جذاب، دیدگاه‌های ناب و قابل‌تأمل، کشف و بیرون‌کشیدن الگوها و روابط پنهان و. است که برای مخاطب جذاب و قابل‌فهم است که البته باید گفت این عناوین به‌عنوان مزیت شاخص و هدف اصلی کتاب به شمار نمی‌رود.

کتاب «تاریخ واژگون موسیقی؛ آنچه نخبگان دوست ندارند بدانند» برای علاقه‌مندان به تاریخ موسیقی و هنروران و هنرجویان موسیقی قابل کاربرد و مناسب است.

گفتنی است نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها