جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
جشن نویسندگان کوچک در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- جشن نویسندگان کوچک با حضور برگزیدگان جشنواره داستان قلم جوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، همزمان با نخستین روز از هفته کتاب؛ جشن نویسندگان کوچک با حضور برگزیدگان جشنواره داستان قلم کوتاه و تجلیل از نفرات برتر برگزار می‎شود.

امسال موضوعات جشنواره داستان کوتاه قلم شامل معارف (نماز، امام زمان (عج)، امام رضا (ع) و غیره)، پایداری (حاج قاسم، شهدای مدافع امنیت، دفاع مقدس و غیره)، علمی_تخیلی (ایران ۱۴۲۰، من شهردار هستم، اسطوره زنجانی من و غیره)، شکوه حجاب (مدال فاطمی، برهنگی رسانه و غیره)، طنز و کمدی (من یک سلبریتی هستم، کلاغ نیوزها، رژیم چنج) بود.

این جشنواره برای دانش‌آموزان دختر و پسر ابتدای استان زنجان در مقاطع تحصیلی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می‌شود و به آثار برگزیده این جشنواره ۲۵ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

دیدار مردمی مدیران فرهنگی در مصلی نماز جمعه

در آستانه آغاز هفته کتاب مدیران زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی نماز جمعه با مردم دیدار و گفت‌وگو کرده و به مطالبات مردم پاسخ می‌دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این دیدار مردمی حضور خواهند داشت.

پویش سرودخوانی و داستان نویسی قله نزدیکه برگزار می‌شود

در راستای حمایت از مردم فلسطین وهمچنین در آستانه هفته بسیج پویش مردمی «قله نزدیکه» برگزار می‌شود.

این پویش در قالب همخوانی سرود «قله نزدیکه» با حضور نوجوانان و کودکان در سطح مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج، مهدهای کودک برگزار و مهلت ارسال اثر به آن تا ۵ آذرماه است.

همچنین در این راستا به داستان‌های برتر ارسالی در قالب انقلاب اسلامی و بسیج هم هدایایی اهدا خواهد شد.

انتشار فراخوان ایده‌های فرهنگی خلاقانه و ابتکاری به مناسبت هفته بسیج

فراخوان برنامه‌ها و ایده‌های فرهنگی خلاقانه و ابتکاری بسیج ویژه بسیجیان، حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج سراسر استان زنجان منتشر شد.

این فراخوان به منظور بهره‌مندی از توانمندی بسیجیان عزیز، ایجاد خلاقیت در انتقال مفاهیم فرهنگی هنری، امید آفرینی، راه‌اندازی گفتمان عمومی در میان اقشار بسیج و اشتراک‌گذاری تجربیات فرهنگی منتشر شده و بسیجیان می‌توانند ایده‌های برتر خود را در قالب کلیپ، داستان، فیلم کوتاه، عکس نوشته به دبیرخانه ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط