دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
پوستر جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی خلیج‌فارس رونمایی شد

هرمزگان - پوستر جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس، از سری برنامه‌های روز ملی خلیج‌فارس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، پوستر جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس یکشنبه نهم اردیبهشت ماه در سالن رودکی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان رونمایی شد.

نخستین جشنواره ملی فیلم‌نامه‌نویسی خلیج فارس با ۸۱ فیلمنامه کار خود را آغاز کرده که استان‌های تهران و فارس هر کدام با «۱۴ اثر» بیشترین آثار دارند.

هرمزگان «۹ اثر»، اصفهان «۷ اثر»، اردبیل و قزوین هر کدام با «۶ اثر»، کرمانشاه «۵ اثر»، گیلان و سمنان هر کدام با «۴ اثر»، البرز «۳ اثر»، زنجان، مازندران و خوزستان هر کدام با «۲ اثر»، آذربایجان غربی، کرمان، یزد و کردستان هر کدام با «۱ اثر» در جایگاه بعدی قرار دارند.

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «ایده یابی از قصه های بومی» با حضور استاد علی رضایی از پیشکسوت سینمای استان هرمزگان با حضور ۴۰ مخاطب بخش دیگری از برنامه‌های این ایام بود.

این جشنواره و کارگاه آموزشی بخشی از برنامه هایی بود که در ایام برگزاری چهاردهمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش ایبنا، اختتامیه نخستین دوره جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی با ۸۱ فیلمنامه از سرتاسر کشور ساعت ۱۰ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در سالن فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها