سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
اجرای ۶ قصه در مدارس محروم و حاشیه‌ای شهر یزد

یزد - همزمان با بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی، تعداد شش اجرا در مدارس حاشیه‌ای و مناطقه محروم شهر یزد اجرا می‌شود.

مدیر اجرایی قصه‌گویی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مدارس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی پایتخت قصه‌گویی ایران گفت: این دوره از جشنواره با حضور قصه‌گویان کشوری در سالن هلال احمر یزد برگزار می‌شود.

منیره السادات سید مورتی افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره سعی کرده‌ایم فضای مدارس شهر یزد را نیز درگیر با قصه‌گویی کنیم و شور و نشاط را با محوریت قصه‌گویی در مدارس ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: حضور قصه‌گویان برتر کشوری در مدارس به عنوان ویژه برنامه این دوره از جشنواره است و در روز اول دو اجرا در مدارس داشتیم.

مدیر اجرایی قصه‌گویی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مدارس استان یزد بیان کرد: امروز همزمان با دومین روز از برگزاری این جشنواره نیز شاهد اجرای شش اجرا در مدارس شهر یزد هستیم.

وی گفت: در این مدت سعی کرده‌ایم مدارسی را انتخاب کنیم که در حاشیه شهر و مناطق محروم شهری هستند و به نوعی این شور را در مدارس حاشیه‌ای ایجاد کرده‌ایم.

سید مورتی بیان کرد: این اجراها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ویژه دانش آموزان برگزار می شود.

مدیر اجرایی قصه‌گویی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مدارس استان یزد افزود: آتنا بیات با قصه درفش قورم، حجت الاسلام موسی کاظم با قصه قصه غزه در مدرسه امام حسین (ع)، لیلی خلیفه سقا با قصه تکم و ننه سرما و هادی رفیعی با قصه قصه پرویز در مدرسه مارکار به عنوان اجراهای صبح امروز این جشنواره است.

وی گفت: همچنین رقیه مستقیم با قصه گازور و کروگی، زهرا میرزایی خواه با قصه میرزا بد نباشه در مدرسه خاتمی نیز به عنوان قصه‌های بعد از ظهر در مدارس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط