سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
برگزاری پویش «شب یلدا و خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها»

یزد - پویش پویش «شب یلدا و خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد گفت: بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی یزد در حال برگزاری است که ویژه برنامه‌های جنبی با حضور اقشار مختلف و به ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مرتضی فرنام افزود: از برنامه‌های جنبی این جشنواره می‌توان به برگزاری رویدادها، بازدیدها، مسابقات، حضور قصه‌گویان در مدارس اشاره کرد.

مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: یکی از این برنامه‌ها شامل برگزاری پویش «شب یلدا و خاطرات پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها» است که همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند در هر یک از موضوع‌های «خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» شامل «بازی‌ها و سرگرمی‌های دوران کودکی»، «خوراکی‌های دوران کودکی خود» و «خاطره اولین شغل زندگی پدربزرگ‌ها» از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خود فیلم تهیه و در برنامه شاد برای این جشنواره ارسال کنند.

فرنام بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند از یک موضوع یا هر سه موضوع رویداد فیلم قصه‌گویی تهیه کنند و در پیام‌رسان شاد در قسمت «قصه ما» ارسال کنند که ارسال فیلم‌ها به صورت افقی از جمله شرایط حضور در این پویش است.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای دومین سال متوالی در یزد پایتخت قصه‌گویی ایران از ۲۷ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در محل سالن هلال‌احمر در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط