دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
تفاهم‌نامه دانشگاه فردوسی مشهد و قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا امضا شد

خراسان‌رضوی - تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه فردوسی مشهد و قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با هدف هدایت پایان‌نامه‌های مسئله‌محور امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، هم‌زمان با دیدار امیر سرتیپ آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش با ضابط، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه فردوسی مشهد و قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با هدف هدایت پایان‌نامه‌های مساله‌محور امضا شد.

در این نشست احد ضابط ضمن اشاره به سابقه همکاری دانشگاه با ارتش ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این نشست‌ها و امضای تفاهم نامه بتوان این همکاری‌ها را توسعه بخشید. وی با اشاره به ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد، آن را فرصتی برای همکاری‌های مشترک در بخش های اقتصادی و صنعتی دانست.

استفاده از نیروی انسانی متخصص فارغ التحصیل دانشگاه در قالب امریه نیز از دیگر فرصت‌های همکاری بود که در این نشست مطرح گردید.

به گزارش ایبنا؛ در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌ای میاندانشگاه فردوسی مشهد و قرارگاه منطقه شمال شرق ارتش به امضاء رسید. اجرای طرح های تحقیقاتی، هدایت پایان‌نامه‌های مسئله محور، برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری همایش‌های مشترک از جمله موضوعات مهم این تفاهم‌نامه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها