دوشنبه ۸ تیر ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۷
فیض به «نزديك ته خيار» رسيد

«نزديك ته خيار»، عنوان تازه‌ترين كتاب ناصر فيض است كه بعد از مجموعه «املت دسته‌دار» به تازگي توسط انتشارات «سوره مهر» منتشر شده است. اين كتاب برگزيده‌اي از آثار نثر و شعر طنز اين شاعر است._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از ستاد خبري انتشارت «سوره مهر»، فیض درباره این کتاب گفت: بخشی از شعرهای این کتاب گزیده‌ای از مجموعه «املت دسته‌دار» است که همراه با شعرهای چاپ نشده‌ای مثل «کلید۱ » و «کلید۲»و «قصیده‌ی آهو» به چاپ رسيده است.
 
«نزديك ته خيار» گزيده‌اي از آثار پيشين فیض و شعرهاي جديد چاپ نشده اوست که در اين دفتر تعدادي از شعرهاي مجموعه شعر طنز «املت دسته‌دار»، در كنار شماري از مطالب انتقادي كه در سال 85 در نشريه كتاب هفته و روزنامه‌هاي مختلف منتشر شده بود، منتشر شده. 

فیض درباره انتشار شعرهایش در کتاب «نزدیک ته خیار» اظهار داشت: من يك سري شعر پراكنده با شعر كليد 1 و كليد 2  و چند كار ديگر داشتم و اگر صبر مي‌كردم كه كليه اين اشعار در يك كتاب جمع شوند، تازگي خودشان را از دست مي‌دادند.

وی در ادامه افزود: همچنين چند شعر از كتاب «املت دسته‌دار» انتخاب كردم كه در اين كتاب هم چاپ شده‌اند. در نتيجه كتاب داراي 2 بخش است. بخش اول مربوط به كارهاي پراكنده و شعرهاي چاپ نشده‌اند و بخش ديگر اشعاري از كتاب قبلي من است. 

اين شاعر توضيح داد: در هر دو کتاب «املت دسته دار» و «نزدیک ته خیار» سعی کرده‌ام به موضوعاتی که دست‌مایه طنز در آثار قبلی طنزپردازان معاصر بوده است، نپردازم؛ جز در مواردی که گزیر و گریزی از آن نداشته‌ام.

کتاب « نزدیک ته خیار »  208 صفحه است كه با شمارگان 2500 نسخه به بازار آمده است.

 قیمت اين كتاب 3600 تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط