یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
«حیوانات مزرعه» در کتابفروشی‌ها

کتاب «حیوانات مزرعه» از مجموعه «دنیای زیبای من» با قلم جیل مَک‌دونالد با ترجمه صبا اسلامی از سوی انتشارات کتاب‌های مهتاب (واحد کودک و نوجوان محراب قلم) روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حیوانات خانگی دوست ما هستند! تو کدام حیوان را انتخاب می‌کنی؟
کودکان و نوزادان با مجموعه‌ «دنیای زیبای من» جهان پیرامون‌شان را با عشق در آغوش می‌گیرند و آن را کشف می‌کنند. این کتاب‌ها مفاهیم ساده‌ای را درباره علم و طبیعت با کودکان به اشتراک می‌گذارند.
 
با کتاب «حیوانات مزرعه» مزرعه را بهتر می‌شناسیم. درباره حیواناتی که در آن زندگی می‌کنند می‌خوانیم و یاد می‌گیریم هرکدام برای مزرعه چه وظیفه‌ای دارند، چه صدایی درمی‌آورند و هرکدام برای مزرعه‌دار چه فایده‌ای دارد.
 
جیل مک‌دونالد تصویرگر و نویسنده آمریکایی است که از سنین پایین عاشق نقاشی بوده و به خصوص رنگ را دوست داشته است. او که در غرب میانه بزرگ شد، تشویق شد تا استعداد خود را کشف کند. جیل از دانشکده طراحی رود آیلند با گرایش طراحی پارچه فارغ‌التحصیل شد. او نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان است که مجموعه «دنیای زیبای من» از جمله آثار اوست.
 
بخشی از کتاب:
قورباغه‌ها هم آب را دوست دارند و هم خشکی را.
می‌توانی مثل قورباغه بجهی؟
قورباغه‌ها حشره می‌خورند. آن‌ها زبان دراز و چسبناکی دارند و با آن غذایشان را شکار می‌کنند.
 
انتشارات کتاب‌های مهتاب کتاب «حیوانات مزرعه» نوشته جیل مَک‌دونالد با ترجمه صبا اسلامی را در ۲۶ صفحه و با شمارگان هزار و ۶۵۰ نسخه و به بهای ۴۰ هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها