سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
اعضای شورای سیاست‌گذاری محتوايی انتشارات علمی و فرهنگی معرفی شدند

اعضای شورای سیاست‌گذاری محتوايی انتشارات علمی فرهنگی و با تأکید بر بازگرداندن سرآمدی فرهنگی به اين انتشارات باسابقه و شناخته شده این نشر منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی با صدور احکامی اعضای شورای سیاست‌گذاری محتوايی این انتشارات را منصوب کرد.
 
قاسم صفایی‌نژاد، مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی با تاکید بر نقش برجسته شورای سیاستگذاری در تعالی محتوایی اين انتشارات و لزوم حركت خلاقانه معنايی‌انديشه‌ای ذيلِ مجموعه  انتشارات، ضمن تشكيل اين شورا كه متشكل از چهره‌های شاخص حوزه‌های فرهنگ، انديشه و هنر است، ابراز امیدواری کرد این انتخاب‌ها گامی ديگر درجهت بازگرداندن سرآمدی فرهنگی به اين انتشارات باسابقه و شناخته شده باشد.

براساس این خبر، شورای سیاست‌گذاری محتوایی انتشارات علمی و فرهنگی شامل چهره‌هایی نظیر دکتر محمد اخگری، دکتر فریدالدین حدادعادل، دكتر مجید شریف‌خدایی، دکتر امین متولیان، سعید نظام‌زاده و زهرا محسنی‌فرد به رياستِ مديرعامل انتشارات علمي و فرهنگی می‌شود.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، در بخشي از متن احكام صادره آمده است: در عصری که نبرد محتوای عمیق و محتوای سطحی بیش از پیش مهم است، نقش بی‌بدیل کتاب به‌عنوان محور تحولات فرهنگی حائز اهمیت فراوان است.

«انتشارات علمی و فرهنگی، به‌عنوان یک نشر پیشرو و محبوب طی دهه‌های متمادی، قصد دارد در گام دوم انقلاب اسلامی قدم‌های موثر و جدی‌تری بردارد. در همین راستا نیاز است از همه ظرفیت ایران اسلامی بهره ببریم و با مشارکت مردم و ترویج نهضت کتاب و کتابخوانی، پیام والای انقلاب اسلامی را خارج از مرزهای جغرافیایی ایران عرضه کنیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها