یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
برنامه ادبی «کتاب، بازی، داستان سازی» در ابهر اجرا شد

زنجان- مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ابهر گفت: برنامه ادبی «کتاب، بازی، داستان سازی» در ابهر اجرا شد.

فاطمه الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برنامه ادبی «کتاب، بازی، داستان سازی» در ابهر اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با حضور 26 نفر از اعضای دختر و پسر عضو اجرا شد، اضافه کرد: در این برنامه مهارت‌های بیان داستان به کودکان آموزش داده شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ابهر با اشاره به اینکه در این برنامه ادبی - مهارتی، ابتدا کتاب داستان «قایم باشک» توسط اعضا روخوانی شد، افزود: پس از آن اعضای حاضر در ارتباط با شخصیت‌ها، رویکرد کتاب، عناصر داستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی با اشاره به اهداف اجرای چنین برنامه‌هایی گفت: این موضوع موجب ارتقای سطح مهارت‌های اعضا در بحث داستان‌نویسی و شخصیت‌پردازی می‌شود.

الهیاری همچنین از اجرای برنامه داستان‌‎نویسی خبر داد و اضافه کرد: در حاشیه این برنامه اعضا در رابطه با یک شخصیت خیالی که دوست داشت قایم موشک بازی کند، داستان نوشتند.

وی اضافه کرد: در قالب این برنامه‌های تخیلی و مهارتی، استعدادهای اعضا شناسایی شده و بر اساس همین استعدادها دوره‌های آموزشی مرتبط برای آنها برگزار می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ابهر همچنین از آغاز برنامه‌های تابستانی این مرکز خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه‌های «حال خوش زندگی» در قالب مهارت‌های هشت‌گانه خودباوری، امیدواری، خوش‌بینی، معنویت، شادی، نشاط، روابط مثبت، هوش هیجانی و جرات‌مندی از دیگر مهارت‌هایی است که به اعضا آموزش داده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها