سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
برگزاری جشنواره ادبی و هنری «ره آورد سرزمین نور» در زنجان

زنجان- مسئول اردویی سپاه انصارالهمدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره «ره آورد سرزمین نور» گفت: داستان‌نویسی، خاطره، شعر و دل‌نوشته از جمله بخش‌های این رویداد فرهنگی و مذهبی است.

حسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان افزود: امسال در قالب اردوهای راهیان نور 3 هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه زائران در اردوهای راهیان نور از سه یادمان بازدید کردند، اضافه کرد: مناطق عملیاتی سیرانبند، بوالحسن، بولفت از جمله مناطق بازدید شده توسط زائران است.

حیدری با اشاره به اینکه در راستای ثبت و ضبط خاطرات زائران اعزامی جشنواره «ره آورد سرزمین نور» برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در قالب داستان نویسی، خاطره نویسی، دل نوشته، کتاب و عکس، گزارش خبری ( متنی و تصویری) برگزار می‌شود.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالهمدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، گفت: محدودیتی در ارسال آثار برای هر بخش از جشنواره وجود ندارد.

حیدری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین افراد مختلف جامعه به ویژه نسل جوان است، اضافه کرد: آثار ارسالی دسته بندی شده و توسط داوران داوری می‌شود و در نهایت از برگزیدگان هر رشته در طی یک مراسمی تقدیر خواهد شد.

 مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالهمدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کمک هزینه سفر به قم و 50 هدیه نفیس دیجیتالی از جمله جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها