چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
«میمون کوچولو؛ کارآگاه خصوصی»؛ جدیدترین ترجمه رضی هیرمندی

نشر افق، کتاب «میمون کوچولو؛ کارآگاه خصوصی» اثر برایان سلزنیک و دیوید سِرلین را با ترجمه رضی هیرمندی برای کودکان ایرانی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ «میمون کوچولو؛ کارآگاه خصوصی» کتابی خلاقانه و سرگرم‌کننده برای کوچولوهاست تا آن‌ها را از کودکی برای خواندن رمان آماده کند. هر فصل این قصه پلیسی، قصه‌ای جداگانه دارد که مثل کتاب‌های دیگر برایان سلزنیک با کلمات و تصویرهای سینمایی نقل می‌شود. همچنین خواننده‌های بزرگسال از خواندن عملیات پلیسی میمون‌کوچولوی زبل و بامزه پشیمان نخواهند شد؛ مخصوصا اگر عملیات را فصل به فصل همراه بچه‌ها دنبال کنند.

برایان سلزنیک، برنده مدال کلدکات است و سه سینمارمان او از پرفروش‌ترین‌های روزنامه نیویورک‌تایمز بوده‌اند. بر اساس کتاب‌های «اختراع هوگو کابره» و «شگفت‌زده» فیلم ساخته شده است و فیلم «هوگو» برنده جایزه اسکار شد. او سینما را با کتاب تصویری ترکیب می‌کند و قالبی جدید می‌آفریند که ما نامش را «سینمارمان» می‌گذاریم. برایان سلزنیک از آن نویسنده‌های کاربلدی است که دست‌تنها هر خواننده‌ای را غافلگیر می‌کند؛ اما این‌بار داستانش را با همکاری یک استاد دانشگاه به نام دیوید سِرلین نوشته است.

این اثر پرفروش‌ترین کتاب به گزارش نیویورک‌تایمز، بهترین کتاب سال سایت آمازون، بهترین کتاب سال مجله‌ی والدین و بهترین کتاب سال کودکان نوسواد معرفی شده است.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:
«میمون کوچولو، کمکم کن! یکی جواهراتم را دزدیده!
میمون کوچولو در خدمت شماست!
میمون کوچولو دنبال سر نخ می‌گردد.»

نشر افق، این اثر را با ترجمه رضی هیرمندی در 200 صفحه مصور، شمارگاه هزار نسخه و به بهای 160 هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها