شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
شب شعر استانی با عنوان «ذکر یا فاطمه (س) سربند سلیمانی‌هاست» برگزار می‌شود

دهقانی ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا‌(س) و همچنین سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: شب شعر استانی با عنوان «ذکر یا فاطمه‌(س) سربند سلیمانی‌هاست» در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، محمدرضا دهقانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز مراسم شب شعر با عنوان « ذکر یا فاطمه‌(س) سربند سلیمانی‌هاست» به میزبانی این اداره برگزار می‌شود.

وی افزود: محور‌های این جشنواره شامل ارادت ویزه سردار دل‌ها به حضرت فاطمه (س)، مکتب سلیمانی ( مردمی بودن، نماز و معنویت، اسکتبار ستیزی، روحیه جهادی، ولایتمداری)، ابعاد شخصیت حضرت فاطمه (س)، زن، زندگی و شهادت است و بخش ویژه آن نیز پرچم ایران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز گفت: هر شرکت‌کننده مجازی به ارسال حداکثر دو اثر است و حضور و شعرخواانی برگزیدگان نیز در مراسم الزامی است.

دهقانی بیان کرد: مهلت ارسال آثار سیزدهم دیماه است که به پنج نفر برگزیده ۱۰ میلیون رسال، یک نفر بخش ویژه ۷ میلیون ریال، پنج نفر قابل تقدیر نیز ۵ میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی افزود: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتاا به شماره ۰۹۹۲۱۱۸۳۷۱۰ و یا به نشانی @mehrizershad ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط