چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
«سینما، سوگل و مادربزرگ» به بازار کتاب آمد

کتاب جدید انتشارات قدیانی «سینما، سوگل و مادربزرگ» به قلم داریوش عابدی است که به تازگی برای گروه سنی نوجوان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ «آن سال‌ها ویدئو به شدت ممنوع بود. مجله‌ها حق نداشتند عکس ستاره‌های سینما را چاپ کنند یا درباره‌شان چیزی بنویسند. آرزو می‌کردم که این کارها باعث شود خاطره‌ام از ذهن مردم عادی پاک شود. یکی دو بار زن‌های همسایه بهم گفتند که شبیه به فلان هنرپیشه‌ام، اما من خودم را به آن راه زدم و به حرف‌شان خندیدم.»

کتاب «سینما، سوگل و مادربزرگ» به قلم داریوش عابدی است. او در سال 1336 در استان مازندران متولد شد. از جمله فعالیت‌هایی که این نویسنده در زمینه نویسندگی داشته است می‌توان به همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واحد ادبیات حوزه هنری و نشریات هنرجویان پیک قصه‌نویسی حوزه هنری اشاره کرد. همچنین وی مسئولیت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان مازندران و مسئولیت چاپ و انتشار گاهنامه‌های داستان حوزه هنری را نیز بر عهده داشته است. از این نویسنده کتاب‌های مختلفی چاپ و منتشر شده است که داستان «آن سوی مه» توانسته جوایز متعددی را به دست بیاورد.

اطلاعات کتاب:
انتشارات قدیانی کتاب «سینما، سوگل و مادربزرگ» به قلم داریوش عابدی را در 184 صفحه و به بهای 62 هزار تومان برای نوجوانان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها