جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
«یاران سلیمانی» و «قاف» با تخفیف ویژه عرضه می‌شوند

انتشارات انقلاب اسلامی اعلام کرده دو عنوان کتاب «یاران سلیمانی» و «قاف» همراه با 22 قطعه تصویر و یک قطعه پوستر با تخفیف 20 درصدی به فروش می‌رسند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بنابر اعلام انتشارات انقلاب اسلامی این عرضه در قالب فروش ویژه بسته محصولات فرهنگی سرباز خواهد بود. در این فروش ویژه دو عنوان کتاب «یاران سلیمانی» و «قاف» همراه با 22 قطعه تصویر و یک قطعه پوستر با تخفیف 20 درصدی و ارسال رایگان به سراسر کشور عرضه می‌شوند.

بسته محصولات فرهنگی سرباز شامل دو عنوان کتاب، ۲۲ قطعه تصویر و یک قطعه پوستر می‌باشد.

- کتاب «یاران سلیمانی»: شامل بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم

 - کتاب مصور «قاف»: شامل خاطرات حاج قاسم سلیمانی از جنگ سی و سه روزه‌ی لبنان در قالب داستان تصویری
 

- ۲۱ قطعه عکس از شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در مورد شهید، که ۴ قطعه از این تصاویر برای نخستین بار منتشر شده است. به همراه یک قطعه عکس ویژه‌ از دیدار خانواده‌ی حاج قاسم سلیمانی با رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۳همراه با متن سخنرانی معظم‌‌له در این جلسه که برای نخستین بار منتشر شده است.

 - پوستر «یا حسین، فرماندهی از آن توست» آخرین محصول این بسته است

بسته‌ی سرباز با طراحی منحصر به فرد، از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است. علاقمندان می‌توانند این بسته را از فروشگاه اینترنتی انتشارات از این آدرس تهیه نمایند.

علاقمندان می‌توانند جهت آشنایی با سایر محصولات این نهاد وابسته به دفتر رهبری انقلاب به آدرس اینترنتی www.khameneibook.ir مراجعه کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها