جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
«عنایات حضرت مهدی موعود امام زمان(عج) به علما و مراجع تقلید» به چاپ رسید

«عنایات حضرت مهدی موعود امام زمان(عج) به علما و مراجع تقلید» از سوی انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، تاریخ پرافتخار شیعه از آغاز غیبت صغری و شروع مرجعیت دینی نایب اول امام عصر(عج) تاکنون سرشار از عنایت‌ها و راهنمایی‌های بوده که به‌واسطه وجود مبارک ایشان این هدایتگران جامعه را به سوی سعادت و حقیقت رهنمون کرده‌ است.

 استمدادها و دستگیری از مراجع و علما در لحظه‌های حساس و دشوار زندگی ویژگی خاصی داشته‌ و آنانی که نقش سرپرستی و مرجعیت مردم را به‌عهده داشته‌اند تا آن هنگام که در مسیر خدمت با اخلاص و تقوا پیش رفته‌اند هدایت و مددهای غیبی امام عصر نیز شامل حالشان شده‌ است.

درباره عنایات امام‌ زمان در دوران غیبت، کتاب‌ها و مقاله‌های گوناگون نوشته‌اند اما «آیت‌الله کریمی جهرمی» در کتاب «عنایات حضرت مهدی موعود امام‌زمان (عج) به علما و مراجع تقلید» ابتدا با نگاهی علمی، به چرایی و بحث، درباره امکان تشرف پرداخته، پس از آن با بیانی دقیق و مستدل، پاسخ‌هایی به این مهم بیان کرده است و با نقل رؤیاها و تشرفات صادقه علما و مراجع به محضر حضرت ولی عصر(عج) کتابی کلامی و اخلاقی نگاشته‌اند که گامی مؤثر در شناخت الطاف امام عصر(عج) و به علما و مراجع تقلید به شمار می‌آید.

این کتاب به دلیل استقبال علاقه‌مندان به تازگی از سوی انتشارات کتاب جمکران با تجدید نظر و اضافات در 185 صفحه و به قیمت 49 هزار تومان وارد بازار کتاب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها