دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
دومین مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» در مشهد برگزار می‌شود

مدیر موسسه و کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه بزرگ کتابخوانی «مکتب سلیمانی2» ویژه عموم مردم آغاز شد.

علی اکبر روحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی عنوان کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان «مکتب سلیمانی» برای دومین سال متوالی توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی در دو بخش کودکان و نوجوانان و بزرگسالان و باهدف ایجاد ترویج و ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی کتاب «مکتب سلیمانی» به قلم محسن صدیق را منبع بخش بزرگسالان و کتاب «قهرمان من» را منبع بخش کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان برای تهیه و شرکت در این مسابقه به نشانی اینترنتی http://www.m-ketab.ir/ مراجعه کنند.

روحی گفت: مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری شهید روحی در مشهد و با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد مقدس، انتشارات بوی شهر بهشت، انتشارات بهاراندیشه، ستاد مردمی بزرگداشت شهید سلیمانی، بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد، سپاه امام رضا علیه السلام، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود و تا 20 دی‌ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

مدیر موسسه و کانون فرهنگی و کتابخوانی شهید روحی افزود: مسعود محمدی، حجت‌الاسلام سیدعلی صداقت و فرهاد حافظ از داوران این مسابقه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها