چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
نقد و بررسی «عشق بدون تجریش»

نشست هفتگی شهرکتاب به نقد و بررسی رمان «عشق بدون تجریش» نوشته‌ی جواد ماه‌زاده اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رمان «عشق بدون تجریش»، نوشته جواد ماه‌زاده به همت نشر مانوش منتشر و عرضه شده است.

ماجرای این رمان درباره نوجوان‌های پسر و دختری است که در یک محله زندگی می‌کنند و در حال بلوغ جسمی و روانی، تجربه‌های فردی و اجتماعی مرتبط با سن‌شان را از سر می‌گذرانند. هرکدام نوعی دلدادگی و دلبستگی عاطفی را تجربه می‌کنند و نقاط مشترکی که با هم دارند، آنها را به یکدیگر پیوند داده است.

داستان سه دوست در آغاز دهه‌ی ۱۳۷۰ در تهران، از نسل بچه‌های کوچه و خیابان، فیلم را هم در سینما می‌بینند و هم پای ویدئو. عشق را هم در کوچه و راه مدرسه می‌جویند؛ هم درعکس‌های مجلات. آدم‌های این داستان با همه رفاقتی که باهم دارند، پایان کاری متفاوت را انتظار می‌کشند. 

«عشق بدون تجریش» ششمین رمان جواد ماه‌زاده بعد از «خنده را از من بگیر»، «لالمونی»، «وداع در ال مارتینو»، «ریحانه دختر نرگس» و «باغ رویان» است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد ساعت ۱۱ صبح به نقد و بررسی رمان «عشق بدون تجریش» نوشته‌ی جواد ماه‌زاده اختصاص دارد که با حضور عالیه عطایی، فرشته نوبخت، علی شروقی و جواد ماه‌زاده به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang و کانال تلگرام bookcitycc و صفحه‌ی این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها