سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
مسئولیت کتابخانه‌های بوشهر به مدیرکل حراست نهاد کتابخانه‌های عمومی سپرده شد

عباس نعمتی مدیرکل حراست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، آیین تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با حضور امیرحسین آزادی‌وفا، مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.

سیدعلی هاشمی، مدیرکل کتابخانه‌های استان بوشهر در مراسم تودیع خود ضمن تقدیر از همه افرادی که در توسعه کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی همراه و همکار مجموعه این اداره‌کل بودند، گفت: از سال 93 و ابتدای تصدی این مسئولیت تلاش کردیم تا مجری صادق و امانتدار سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در استان بوشهر باشیم.

وی تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های و فعالیت‌های خود از ارتباط با ائمه جمعه فرمانداران، مدیران کل استانی و سایر مسئولین بهره‌مند شدیم و در این راستا اعتبارات مالی و حمایت‌های معنوی موثری را در رسیدن به اهداف نهاد کسب کردیم.

مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در این مراسم با اشاره به آیه «تِلكَ الأَيّامُ نُداوِلُها بَينَ النّاسِ وَلِيَعلَمَ اللَّهُ الَّذينَ آمَنوا وَيَتَّخِذَ مِنكُم شُهَداءَ  وَاللَّهُ لا يُحِبُّ الظّالِمينَ» گفت: ایمان مصادیق زیادی در رفتار افراد دارد که یکی از آن ‌بی‌رغبتی به دنیا و امانتداری است و این شاخص‌ها در رفتار و شخصیت آقای‌هاشمی روشن و هویداست.

امیرحسین آزادی‌وفا از تلاش‌ها و زحمات جهادی سیدعلی‌هاشمی،‌ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در تصدی شش ساله این مسئولیت تشکر کرد و افزود: ثمره نیک مدیریت هاشمی نزد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور واضح و ملموس است.

عباس نعمتی، سرپرست جدید اداره ‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر هم در این آیین از تلاش‌ها و اقدامات موثر‌ هاشمی تشکر کرد و گفت: علاوه بر کارکردهای تخصصی و مدیریتی،‌هاشمی از لحاظ مقبولیت شخصیتی نیز مورد اتفاق و افتخار کارکنان اداره‌کل و همچنین کتابداران است.

در پایان این مراسم با قرائت پیام تقدیر علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از زحمات شش ساله سیدعلی‌هاشمی تجلیل و حکم عباس نعمتی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر به وی اعطا شد. نعمتی همزمان مسئولیت مدیرکلی حراست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را نیز بر عهده دارد.

یادآوری می‌شود، سیدعلی هاشمی از مردادماه سال 93 سکان اداره کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر را بر عهده داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها