دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
راهنمای عملی و کاربردی نگارش طرح کسب و کار

کتاب «راهنمای عملی و کاربردی نگارش طرح کسب و کار» نوشته مشترک «عليرضا مقدسی» و «رامونا میرحاجیان مقدم» و با طراحی جلد «سعید کربلایی» در ۴۶۸ صفحه قطع وزیری ازسوی انتشارات آهنگ قلم در مشهد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، کتاب «راهنمای عملی و کاربردی نگارش طرح کسب و کار» از سه بخش اصلی و چهارده فصل تشکیل شده است. در بخش اول کلیات طرح کسب‌و‌کار، بخش دوم اجزا طرح کسب‌و‌کار و در بخش سوم تدوین طرح کسب‌و‌کار آمده است.

در این کتاب مفاهیم عملیاتی و کاربردی برای نگارش طرح کسب‌و‌کار توضیح داده شده است و به تشریح کارکردها و مزایای آن پرداخته شده است. همچنین از نمونه‌های مختلف کسب وکار های خدماتی، تولیدی و صنعتی برای تشریح موضوع استفاده شده است و اهمیت استفاده از روش‌های صحیح در انجام بررسی‌ها و تدوین طرح کسب‌و‌کار با ذکر مثال‌های کاربردی آمده است.
 

 
اضافه می شود علیرضا مقدسی دكتری مدیریت فناوری اطلاعات (IT)-مدیریت سیستم دانشگاه تهران، مولف 16 عنوان کتاب و ارایه دهنده بیش از 60 مقاله در كنفرانس های بین المللی و ملی و نویسنده بیش از 300 مقاله علمی در نشریات معتبر خارجی و داخلی است.

همچنین رامونا میرحاجیان مقدم دانشجوی دکتری مدیریت صنعتی دانشگاه یزد و دارای مدرک‌های کارشناسی ارشد رشته‌های مهندسی برق و رشته مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه فردوسی و ارایه دهنده چندین مقاله در كنفرانس‌های بین المللی و ملی و دارای چندین مقاله ISI و علمی تخصصی داخلی و خارجی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها