شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
گزینش رمان نوجوان به کارشناسی دقیق‌تری نیاز دارد

محمدرضا یوسفی، نویسنده کودک و نوجوان معتقد است که تالیف کتاب‌های نظری در حوزه داستان نوجوان از ضرورت‌های این حوزه است. وی درباره «طرح نوجوان امروز» کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گفت: اجرای موفقیت‌آمیز این طرح به گروه کارشناسی قوی‌تری نیاز دارد که بتواند آثار بهتری را انتخاب کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، یوسفی گفت: آغاز و ادامه‌ اجرای طرح رمان نوجوان امروز در بستر مناسبی پیش می‌رود، اما باید کارشناسی و بررسی دقیق‌تری برای انتشار این آثار صورت بگیرد.

وی افزود: اجرای موفقیت‌آمیز این طرح نیاز به گروه کارشناسی قوی‌تری دارد؛ چرا که لازم است شناخت علمی‌تر از رمان نوجوان ارایه شود و بر این اساس گزینش‌ها کیفیت بهتری پیدا کنند.

نویسنده کتاب «ماه پیشونی» ادامه داد: اگر چه هر پروژه‌‌ای در مسیر حرکت خود نیازمند آزمون و خطا و تجربه‌های تازه است اما امیدوارم مجموعه‌ این تجربه‌ها در پروژه رمان نوجوان برای همه مفید باشد و تجربه‌های بعدی نیز با موفقیت همراه شوند.

یوسفی در ادامه اظهار کرد: هرچه رئوس چند ضلعی نویسنده، کانون، مخاطب و کارشناسان به هم نزدیک‌تر شوند و شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنند این پروژه به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا می‌یابد. در نهایت معتقدم که ضرورت دارد همراه با این آثار، نویسندگان به سمت تولید کتاب‌های نظری در حوزه‌ رمان نوجوان بروند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط