دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
قهرمان کشتی جهان و المپیک در نمایشگاه سخن می‌گوید

سرای اصلی اهل ‌قلم در بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میزبان برگزاری نشست «ورزش و کتاب از نگاه متخصصان تربیت بدنی و رسانه» خواهد بود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این جلسه که از ساعت 15 و 15 دقیقه شنبه (چهاردهم اردیبهشت) آغاز می‌شود، دکتر علیرضا دبیر، قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک و عضو هیات رییسه شورای شهر تهران و میثم زمان‌آبادی، دبیرکل انجمن ورزشی‌نویسان ایران به عنوان کارشناس حضور خواهند داشت. 

این نشست به بررسی جایگاه کتاب‌ها و پژوهش‌های ورزشی در بین اهالی این حوزه و رسانه‌های مختلف کشورمان اختصاص دارد و حضور در آن برای عموم آزاد است. 

علیرضا دبیر متولد 25 شهریور 1356 دارای مدرک دکترای منابع انسانی و قهرمان دسته 58 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2000 سیدنی است. وی سال 1998 و در روز تولدش با پیروزی مقابل هارون دوغان از ترکیه به مدال طلای مسابقات جهانی تهران دست یافت. 

سرای اهل‌ قلم که در شبستان مصلی‌ امام خمینی (ره) قرار دارد، در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران میزبان نشست‌های تخصصی حوزه کتاب است. 

بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌ تهران به مدت 11 روز از 11 تا 21 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط