سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۱
فروش 5 میلیارد ریالی بن خرید کتاب در نمایشگاه خراسان رضوی

سرپرست اداره امور فرهنگی اداره کل ارشاد استان خراسان رضوی با اشاره به پایان چهاردهمین نمایشگاه کتاب این استان گفت: حدود پنج میلیارد ریال بن خرید کتاب در این نمایشگاه فروخته شد.-

نجمه منوچهری با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، افزود: بیش از 750 ناشر از سراسر کشور به مدت پنج روز کتاب‌های خود را در این نمایشگاه عرضه کردند.

وی ادامه داد: این ناشران کتاب‌های خود را در 519 غرفه نمایشگاه در حوزه‌های عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی،‌ آموزشی، مذهبی،‌ حقوقی، کشاورزی، هنر و زبان‌های خارجی ارایه کردند.

منوچهری با اشاره به برنامه‌های حاشیه‌ای این نمایشگاه، گفت: در حاشیه این نمایشگاه همایش‌های جانبی با عناوین نقد و تحلیل استراتژی آمریکا و رژیم صهیونیستی در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص)، عید غدیر در سیره اهل بیت (ع)، تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس و همایش مطالعه و کتابخوانی برگزار شدند.

وی اظهار کرد: اجرای طرح انس با کتاب و معرفی 34 کتاب برتر با عناوین جنگ نرم، حجاب و عفاف، دفاع مقدس، تحکیم خانواده، پیامبر اکرم (ص)، سبک زندگی، بیداری اسلامی، نماز و معنویت، اقتصاد مقاومتی، محرم و عاشورای حسینی و فرهنگ رضوی، از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بودند.

به گفته منوچهری، همچنین مسابقه فرهنگی با موضوع‌های غدیر و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هر روز در این نمایشگاه برگزار شد.

جعفری اظهارداشت: قرار بود در این نمایشگاه هفت میلیارد ریال بن کتاب به صورت کارت الکترونیکی با 20 درصد تخفیف به متقاضیان عرضه شود که پنج میلیارد ریال آن خریداری شد.

به گفته وی، طلاب علوم دینی و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر تا سقف 500 هزار ریال، مقطع کارشناسی تا 400 هزار ریال، دیپلم 300 هزار ریال و سایر افراد حداکثر تا 200 هزار ریال از بن خرید کتاب نمایشگاه استفاده کردند.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران با حضور 750 ناشر از سراسر کشور از 16 تا 22 آبان در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط