یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۵
برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در باوی

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باوی استان خوزستان از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن برای کودکان و نوجوانان در کتابخانه عمومی شهدای ملاثانی خبر داد.-

یوسف حمیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کلاس‌های آموزش قرآن با هدف فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی و با هدف ایجاد فضای معنوی در کتابخانه عمومی با حضور اعضای کتابخانه و عامه مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: این کلاس‌ها به همت کانون قرآن و نهج البلاغه کتابخانه عمومی شهدای ملاثانی تاکنون در این کتابخانه برگزار شده که با استقبال اعضا و عموم مردم مواجه شده است.

حمیدی با اشاره به برگزاری كلاس‌هاي مفاهيم قرآن كريم و تفسير آيات برگزيده همراه با شان نزول آيات، گفت:‌ این کلاس‌ها با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و نونهالان در ایام تابستان و فعالیت‌های معنوی ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی باوی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان برگزاری محفل انس با قرآن، مراسم ختم قرآن و برگزاری کلاس‌های آموزش نهج البلاغه است.

به گفته حمیدی، برگزاری همایش انس با قرآن، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی کلاس‌های آموزش روخوانی قرآن، اختصاص بخش تازه‌های کتاب به آثار مربوط به ماه مبارک رمضان و ... از دیگر اقدامات این اداره به شمار می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط