چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۱
احصايي: "ترمينال" اقتباسي از داستان مهرك قزويني است

سيامك احصايي در حال آماده‌سازي نمايش "ترمينال" براساس داستان كوتاهي از مهرك قزويني به منظور شركت در بخش مسابقه بین‌الملل بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است.

سيامك احصايي طراح صحنه و لباس با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: در سال 1384 سه داستان کوتاه از "مهرک قزوینی" خواندم و با استفاده از دیالوگ‌های این سه داستان که به صورت مجزا نوشته شده‌اند، نمایشنامه‌ای با داستانی متفاوت آماده كردم. 

وي با بيان اين كه نمایش "ترمينال" حول روایت زندگی سه زن از زبان خودشان شكل گرفته است، افزود: طی دو سال گذشته نیز سعی داشتم اين نمايش را اجرا کنم، اما این امکان فراهم نشد، تا این که امسال برای شرکت در بخش بین‌الملل بیست و ششمین جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر پذیرفته شد. 

احصايي اضافه كرد: در این نمایش فاطمه معتمد‌آریا، پانته‌آ پناهی‌ها و شبنم مقدمی ایفای نقش دارند و محمدرضا حسین‌زاده و مریم شیرازی دستیاران کارگردان، آرش فصیح مدیر صحنه، آنیکدو دارش آهنگساز و داوود منطق مسئول گرافیکی گروه هستند.

نمايش "ترمينال" به نويسندگي و كارگرداني سيامك احصايي در بخش مسابقه بين‌المللي بيست و ششمين جشنواره تئاتر فجر اجرا مي‌شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط