دوشنبه ۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۱
ايرانيان؛ سربازان امام زمان(ع) در مقابله با لشكر شيطان

نويسنده حوزه علوم سياسي از تاليف كتاب‌ جديدش با عنوان «رنسانس الهي انسان» خبر داد و گفت: اين كتاب انقلاب اسلامي ايران را به عنوان طليعه‌اي در ايجاد زمينه ظهور آخرين منجي بشريت معرفي مي‌كند و با اشاره به دوره‌هاي مختلف تاريخي، ايرانيان را در آخرالزمان به عنوان سربازان امام زمان(ع) در مقابله با لشكر شيطان معرفي مي‌كند./

اردلان شكاري با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: اين كتاب در روندي تكاملي از آفرينش انسان آغاز مي‌شود و تا شرح وقايع آخر الزمان ادامه مي‌يابد. مباحث اين كتاب مي‌كوشد مسائل را به صورت تحليلي و با به‌كارگيري ديدگاه‌هاي پژوهشي مطرح كند. اين اثر همچنين از تاثير ايرانيان در دوران قبل و بعد از اسلام و نيز در طول تاريخ تمدن بشري و اديان مختلف سخن به ميان مي‌آورد و در بخشي ديگر به وظايف شيعيان و منتظران امام زمان(ع) مي‌پردازد و ويژگي‌هاي جامعه منتظر آخرالزماني را شرح ‌دهد. 

وي با اشاره به انقلاب اسلامي ايران به عنوان آغاز رنسانس الهي بشريت در آخرالزمان، افزود: در اين كتاب از انقلاب اسلامي ايران به عنوان طليعه‌ رنسانس الهي انسان در دوره جديد جريانات سياسي و تاريخي بشر ياد مي‌شود كه در انتها به سعادتمندي انسان با ظهور آخرين منجي بشر مي‌رسد.
 
شكاري اظهار داشت: در ادامه، خواننده كتاب به يك تعريف از ملت ايران دست پيدا مي‌كند كه در طول تاريخ اسلام چگونه عمل كرده‌ و به چه ميزان در جريان‌سازي روند ظهور امام عصر (ع) تاثير گذار بوده‌ است. در اين كتاب همچنين تقاطع‌ها و تعارض‌ها در طول تاريخ مطرح و وظيفه شيعيان در واقعه آخرالزمان ذكر مي‌شود.

وي درباره هدف از تاليف اين اثر تصريح كرد: اين كتاب به يادآوري نقش جامعه‌ مسلمان به ويژه شيعيان ايراني در جهان فعلي مي‌پردازد و  وظايف آنها را براي هدايت و نجات جهان از توطئه‌هاي لشكر شيطان كه همان جبهه استكبار است، برمي‌شمرد تا جهان به سمت آخرالزمان كه روزگاري پر از عدالت است، سوق داده شود.

وي درباره مخاطبان اين اثر گفت: جامعه ‌مخاطب اين كتاب را عموم جوانان و دانشجويان تشكيل مي‌دهند و مي‌توانند رفتار اجتماعي و فردي خود را بر اساس وظايف تعيين شده در كتاب، تغيير دهند.

شكاري يادآور شد: اين كتاب نمونه مشابهي ندارد و در 10 فصل به بررسي موضوعات مختلف مي‌پردازد و با محوري مشخص در پي رسيدن به يك معناي بديع در تاثير ايرانيان در ظهور آخرين منجي بشريت به صورت سلسله‌وار است.

وي در پايان گفت: اين كتاب در 300 صفحه به نگارش درآمده و پيش‌بيني مي‌شود كه تا اوايل دي ماه روانه بازار نشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط