چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۳
«دل‌نوشته‌هايي به امام زمان(عج)» فرستاده مي‌شود

كارشناس مسوول فعاليت‌های قرآنی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش از تعبيه صندوقچه‌هايي با عنوان «دل‌‌نوشته‌هايي به امام زمان(عج)» در ساختمان معاونت پرورشي وزارت آموزش و پرورش خبرداد و گفت: اين صندوقچه‌‌ها براي جمع آوري اين نوشته ها و به نشانه اعتراض جامعه قرآني آموزش و پرورش به هتك حرمت قرآن كريم تعبيه شده‌اند./

علي عزتي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: جامعه قرآني وزارت آموزش و پرورش براي نشان دادن تاسف خود از اهانت به قرآن كريم از 22 شهريورماه به قرار دادن صندوقچه‌هايي با عنوان «دل‌‌نوشته‌هايي به امام زمان(عج)» در ساختمان معاونت پرورشي وزارت آموزش و پرورش  اقدام كرده است تا همه همكاران و مسوولان وزارت آموزش و پرورش نامه‌هايي را به عنوان حرف دل به امام زمان خود بنويسند و به اين صندوقچه‌ها بياندازند. در پايان نيز به بهترين دل‌نوشته‌ها به قيد قرعه جوايزي اهدا مي‌شود.

كارشناس مسوول فعاليت‌های قرآنی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش تصريح كرد: اين صندوقچه‌ها تا روز شنبه (27 شهريور ماه) در ساختمان معاونت پرورشي وزارت آموزش و پرورش قرار خواهند داشت.
عزتي گفت: در حاشيه اين مراسم در غرفه‌هايي كه در ساختمان معاونت پرورشي وزارت آموزش و پرورش طراحي شده، كتاب‌هاي آسماني «انجيل»، «تورات» و «زبور» با هدف احترام به ساير مذاهب و كتاب‌هاي آسماني به نمايش گذاشته شده اند.

وي در پايان با اشاره به بيانيه‌اي كه از سوي جمعيت دبيران و معلمان قرآن سراسر كشور تهيه شده، گفت: دبيران و معلمان قرآن سراسر كشور با صدور اين بيانيه‌، نفرت و انزجار خود را نسبت به دست‌اندركاران اين حركت قبيح نشان داده‌اند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط