سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
معرفی 28 برگزیده در چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش

چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش پانزدهم تیرماه با معرفی 28 برگزیده و 6 شایسته تقدیر به کار خود پایان خواهد داد.-

دبیر اجرایی چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: در این همایش از سوی 164 نویسنده، 389 اثر ارسال شده بود که از سوی داورانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد ارزیابی قرار گرفت.

علی مطمئنیان آرانی افزود: در بخش «دفاع مقدس و ادبیات دفاع مقدس» یکصد اثر، «علوم » 48 اثر، «معارف اسلامی و علوم دینی» 40 اثر، «مدیریت» 22 اثر، «فرماندهی، دانش و فناوری نظامی» 15 اثر، «ترجمه» 18 اثر و آثار دیگری با موضوع‌هایی مانند «تبیین اندیشه‌های دفاعی فرماندهی معظم کل قوا»، «نقش و جایگاه ارتش در تحولات و رویداد‌های جامعه»، «ولایت فقیه و ضرورت حمایت و تبعیت از ولایت»، «علوم پزشکی - فنی و مهندسی»، «درسی و آموزشی» از سوی دبیرخانه چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش دریافت و بررسی شد.

وی با بیان این‌که از میان آثار رسیده در هر حوزه سه اثر و در مجموع 26 اثر از سوی داوران به عنوان برگزیده اعلام شده است، گفت: همچنین در بخش خانواده ارتش یک نفر و در حوزه ترجمه هم یک اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده‌ است. علاوه بر این، از میان نویسندگانی که آثاری را درباره ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشته بودند، 6 نویسنده به عنوان شایسته تقدیر معرفی خواهند شد.

دبیر اجرایی چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش با اشاره به دوره‌های پیشین این دوسالانه، افزود: با وجود آن‌که در همایش اندیشه و قلم سوم بخش پایان‌نامه را هم داشتیم، در چهارمین دوره آثار بیشتری به دبیرخانه ارسال شده‌اند.

اختتامیه چهارمین اندیشه و قلم ارتش از ساعت 9 و 15 دقیقه شنبه 15 تیر‌ماه 1392 در سالن کوثر، واقع در خیابان شهید قدوسی، خیابان ستاد کل نیرو‌های مسلح، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

این همایش برای نخستین‌بار در سطح نیروهای مسلح توسط معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و به همت حجت‌الاسلام سید محمد رضا واحدی در سال 1382 پایه‌گذاری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها