یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
فروش فراوان آثار دکتر شهیدی در نمایشگاه کتاب تهران

آثار و نوشته‌های مرحوم دکتر محمدجعفر شهیدی در بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فروش بالایی برخوردار شده است.-

ذبیح‌اله عباسی، متصدی غرفه دفتر نشر فرهنگ اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: «علی(ع) از زبان علی(ع)»، «زندگ امام حسین (ع)»،‌ «زندگی فاطمه زهرا (س)»، «زندگی امام صادق (ع)» عنوان برخی از آثار استاد شهیدی‌اند که درغرفه نشر فرهنگ اسلامی بالاترین فروش را تاکنون داشته‌اند.

وی افزود: همچنین «تعامل وهابیت با سنت»، «ضیافت معرفت»،‌ «روانشناسی از دیدگاه اسلام»، «دستور خداوند به مومنان در قرآن» و «در محضر مولا» آثاری‌اند که از سوی این نشر برای نخستین‌بار در بیست ‌و ششمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

مسوول پخش دفتر نشر فرهنگ اسلامی گفت: مهم‌ترین آثار این نشر که در نمایشگاه کتاب تهران ارایه شده‌اند، «در محضر مولا» و «انقلاب فصل بیداری» نام دارند. 

عباسی اظهارکرد: هدف دفتر نشر فرهنگ اسلامی ایجاد تعامل بین خوانندگان کتاب‌ها و مسوولان نشر را از اهداف مهم خود می‌داند و این مسوولان با حضور در غرفه این نشر در نمایشگاه، به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهند. 

بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط