یکشنبه ۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۳
نخستین دفتر شعر سیداحمد حسینی منتشر شد

نخستین دفتر شعر سیداحمد حسینی با عنوان «چسبی به نام زخم» به تازگی توسط موسسه انتشاراتی هنر و رسانه اردیبشهت منتشر و راهی بازار کتاب شد. شعرهای این دفتر در قالب غزل سروده شده‌اند.\

حسینی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره این مجموعه شعر گفت: «چسبی به نام زخم» نخستین دفتر شعر من به حساب می‌آید و دربرگیرنده 35 غزل است که توسط موسسه انتشاراتی هنر و رسانه اردیبهشت منتشر شد.

وی درباره فضای این غزل‌های توضیح داد: 70 درصد غزل‌ها پیرامون مضامین عاطفی و 30 درصد درباره موضوعات اجتماعی سروده شده‌اند.
حسینی افزود: این غزل‌ها طی سال‌های 1382 تا 1385 سروده شده‌اند و تاکید بیشتر من در این شعرها بر فرم بوده، می‌توانم بگویم زبان غزل‌های این مجموعه نیز کاملا امروزی است.

وی در پایان درباره دومین مجموعه شعرش که مراحل انتشار را طی می‌کند توضیح داد: دفتر دوم شعرهایم با عنوان «تهران خیابان جمهوری» را برای چاپ به موسسه انتشاراتی هنر و رسانه اردیبهشت سپرده‌ام. این دفتر دربرگیرنده 95 شعر سپیده کوتاه است که موضوعات اجتماعی و عاطفی را دربرمی‌گیرند.

حسینی فعالیت در عرصه شعر را به صورت جدی از سال 1378 آغاز کرده است. پیش‌تر نیز در جشنواره‌های «عصر شعر موعود» و جشنواره شعر دانشجویی آثارش برگزیده شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط