دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۰
قصه‌های آقا كله‌پوك

به‌زودي سه مجموعه‌ي داستاني از آثار «عباس قديرمحسني» به كتاب‌فروشي‌ها مي‌آيد. اين روزها، او در حال نوشتن رمان ديگري براي نوجوانان است.

ايبنا نوجوان: «قصه‌هاي آقا كله پوك» يكي از جديدترين مجموعه آثار نوجوانانه‌ي «عباس قديرمحسني» است. او درباره‌ي اين كتاب به خبرنگار ما گفت: «قصه‌هاي آقا كله پوك» به‌تازگي ويراستاري شده و احتمالاً «رضا مكتبي» تصويرسازي آن‌ را برعهده خواهد گرفت. اين اثر شامل 20 قصه‌ي فانتزي و طنز است كه براي شخصيتي به نام «آقا كله پوك» اتفاق مي‌افتد.

نويسنده‌ي «زمين روي دوش باباي من بود» اثر ديگرش را اين‌گونه معرفي كرد:‌ «تا به حال بيش از نيمي از فتورمان (رمان تصويري) جديدم با نام «كسي براي بابا گريه نمي‌كند» را نيز نوشته‌ام. اين رمان، داستان نوجواني است كه پدرش در جنگ به شهادت رسيده است و حالا او در لابه‌لاي عكس‌هاي به جامانده از پدر عكاسش، او را جست‌وجو مي‌كند. اين اثر را انتشارات كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان منتشر خواهد كرد.»

«قدير محسني» در ادامه گفت: «رمان ديگري نيز براي انتشارات سوره‌ي مهر (حوزه‌ي هنري) نوشته‌ام كه فضاي طنز دارد و به موضوع انقلاب مي‌پردازد. شخصيت اصلي اين رمان مردي روستايي است كه با الاغش به شهر مي‌آيد تا پزشكي را براي درمان زن بيمارش همراه ببرد؛ اما او را با انقلابي‌ها اشتباه مي‌گيرند و دستگير مي‌كنند.»

«قدير محسني» يك كار فانتزي - طنز با نام «قصه‌غولي» هم براي كودكان نوشته است. اين كتاب 120 صفحه‌اي مجموعه‌ي 30 داستان كوتاه از زندگي غول‌ها است و نشر پيدايش به زودي آن‌را منتشر خواهد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط