دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۱
كتابخانه فرحزاد، كتاب اهدايي مي‌پذيرد

كتابخانه فرحزاد كه به تازگي در شهرداري منطقه 2شهرداري تهران افتتاح شده است، مجموعه‌ كتاب‌هاي كتابخانه‌هاي شخصي را براي نگهداري مي‌پذيرد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، غلامرضا سنگلوچي، مدير كتابخانه‌هاي شبانه‌روزي شهرداري منطقه 2، با اعلام اين خبر گفت: محله فرحزاد در شمالي‌ترين نقطه منطقه دو قرار دارد، اما از امكانات فرهنگي محدودي برخوردار است. كتابخانه فرحزاد تنها كتابخانه محله فرح‌زاد به حساب مي‌آيد كه در ايام دهه فجر با مساحت 250 متر و دو سالن مجزا و 1500 جلد كتاب افتتاح شد. اكنون اين كتابخانه گنجايش 2500 تا 3000 هزار جلد كتاب را دارد كه در آينده به گنجايش آن افزوده خواهد شد.

وي درباره هدف از جمع‌آوري كتاب‌هاي اهدايي گفت: با توجه به زندگي آپارتمان‌نشيني و كوچك شدن فضاي زندگي افراد، بارها شاهد بوده‌ايم كه در ايام عيد، بسياري از افراد براي نگهداري مجموعه يا كتاب‌هاي خود با مشكل رو به رو مي‌شوند، بنابراين براي ارتقاي سطح فرهنگ و دانش عمومي افراد، طرح جمع آوري كتاب‌ها را مطرح كرديم كه بر اساس آن ،مجموعه‌هاي كه به كتابخانه اهدا مي‌شوند، در قفسه‌اي مشخص نگهداري و در اختيار عموم قرار مي‌گيرند.

سنگچول اظهار داشت: قرار است كتاب‌هاي اهدايي در قفسه‌‌هاي جداگانه با ذكر نام اهدا كننده، قرار داده شوند. ما آماده پذيرش كتاب‌هاي اهدايي هستيم و اگر كسي تمايل دارد اطلاعات بيشتري درباره نحوه نگهداري و مكان كتاب‌ها به دست بياورد، مي‌تواند از فضاي كتابخانه‌ و امكانات آن بازديد كند.

به گفته وي، علاقه‌مندان به شركت در اين طرح مي‌توانند به كتابخانه فرحزاد واقع در بزرگراه يادگار امام، سه راه فرحزاد، ميدان فرحزاد، مقابل كوچه استخر، پارك پانزده خرداد، كتابخانه فرحزاد مراجعه كنند يا با شماره تلفن 22116361 براي كسب اطلاعات بيشتر تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط