شنبه ۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۱
داستان‌نويسان در خدمت قرآن

مسابقه ميني‌مال نويسي و داستان كوتاه با عنوان «با من بخوان» درباره موضوع‌هاي قرآني در فرهنگسراي ولا برگزار مي‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 20 شهرداري تهران، اين برنامه با هدف ترويج مفاهيم قرآن در ميان اقشار گوناگون مردم اجرا مي‌شود.

داستان‌نويسان براي شركت در اين برنامه مي‌توانند آثار خود را در قالب ميني‌مال نويسي و داستان كوتاه با سوژه‌هاي قرآني، بحث‌هاي تاريخي و ديني با ذكر سوره مربوط ارايه كنند.

مطالبي قابل قبول براي شركت در اين مسابقه بايد در ميني‌مال‌نويسي بيش از 100 كلمه و در داستان كوتاه بيش از 700 كلمه باشند. همچنين رعايت اصول و قواعد نگارش داستان، از جمله شرايط و مقررات شركت در اين مسابقه به شمار مي‌آيد.

علاقه‌مندان براي دريافت فرم ويژه نگارش داستان مي‌توانند همه روزه از ساعت 8 تا 16 به فرهنگسراي ولا، واحد بسيج مساجد و دارالقرآن شهرري معاونت فرهنگي حرم عبدالعظيم مراجعه كنند.

شهروندان مي‌توانند آثار خود را از 28 بهمن‌ماه تا 10 اسفند به دبيرخانه فرهنگسراي ولا ارسال كنند. اين آثار داوري شده، ازميان برگزيدگان به پنج نفر جايزه تعلق مي‌گيرد. همچنين آثار برگزيده در قالب كتاب منتشر خواهند شد.

علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به فرهنگسراي ولا به نشاني شهر ري، ميدان نماز مراجعه كنند يا با شماره‌هاي 33370505 و 33370606 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط