چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۹
كنگره شعر عاشورايي در همدان برگزار می‌شود

كنگره شعر عاشورايي در قالب‌های نثر ادبی، شعر و مقاله چهارشنبه(25 آذر) در اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره كل تبليغات اسلامي، حجت‌الاسلام احد آزاديخواه هدف از اجراي اين کنگره را تغذيه صحيح شعر مداحان، ترويج و گسترش فرهنگ عاشورايي و تبيين آن در میان مردم، به ويژه در میان نوجوانان و جوانان خواند و گفت: اين برنامه با موضوع ماه محرم ويژه رده سني کمتر و بیشتر از 30 سال برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان براي شركت در اين کنگره مي‌توانند آثار خود را تا  18 آذر جاري در قالب نثر ادبي، شعر و مقاله به اداره كل تبليغات اسلامي استان همدان ارسال كنند.

حجت‌الاسلام آزاديخواه اظهار داشت: مراسم پاياني اين كنگره چهارشنبه (25 آذر) اعلام و به نفرات اول هر گروه سني سكه تمام بهار آزادي، به نفرات دوم هر گروه سني نيم سكه بهار آزادي و به نفرات سوم هر گروه سني ربع سكه بهار آزادي اهدا مي‌شود.

سرپرست اداره كل تبليغات اسلامي استان همدان يادآور شد: اشعار ارسالي به دبيرخانه كه برخي از آن‌ها توسط مداحان ارسال مي‌شود به عنوان الگوي شعري در كتابي گردآوري خواهد شد تا مداحان در سال‌هاي بعدي از آن استفاده كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط