دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۷
6 مجموعه شعر جديد منتشر شد

موسسه انتشاراتي هنر و رسانه ارديبهشت اخيرا 6 مجموعه شعر جديد در قالب‌هاي غزل و سپيد منتشر کرده و پنج مجموعه شعر دیگر نیز توسط این انتشارات در دست انتشار است که به زودي روانه بازار نشر خواهند شد.

ضياء‌الدين شفيعي، مدير موسسه انتشاراتي هنر و رسانه ارديبهشت در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) با بيان اين مطلب افزود: از جمله مجموعه شعرهاي جديد منتشر شده توسط موسسه انتشاراتي هنر و رسانه ارديبهشت مي‌توان «قرمز هميشه انار نيست»(شعر سپيد) سروده رويا شاه‌حسين‌زاده، «پنهان گريه‌ها»(گزيده غزليات) سروده فرهاد صفريان و «كلاغ‌هاي كاغذي»(شعر بلند آزاد) سروده بهروز قزلباش را نام برد.

وي ادامه داد: مجموعه غزل «كمي بهار و پنجره» سروده محسن عابدي جزي، «شايد مرا دوباره به خاطر بياوري» سروده مژگان عباسلو و «دستم را بگير، پايم را رها كن» سروده محمدرضا لطفي از ديگر مجموعه شعرهاي جديد منتشر شده توسط اين انتشارات است.

شفيعي به مجموعه شعرهاي در دست انتشار اين موسسه اشاره كرد و اظهار داشت: مجموعه شعري درباره فلسطين و مقاومت با عنوان «مويه از لاك‌پشت‌هاي 33» سروده وحيد ضيايي، مجموعه غزل‌هاي مهدي موسوي فاخر با عنوان «دلم براي پرندگان تنگ است» و سروده‌هاي عبدالعظيم صاعدي در يك مجموعه سه جلدي با عنوان‌هاي «پرسه در پاييز»، «پاييز ميهن من است» و «روزهاي جيوه‌اي» از جمله كتاب‌هايي هستند كه مراحل اداري انتشار را طي مي‌كنند و در آينده‌اي نزديك منتشر خواهند شد.

وي در ادامه به ارائه توضيحي درباره مجموعه كتاب‌هايي جديد با عنوان «آينده پژوهي» كه چهار جلد آن در همين هفته منتشر خواهد شد، پرداخت و گفت: تاكنون به بحث آينده‌پژوهي در ايران پرداخته نشده و مبحث كاملا جديدي است كه هدف آن گشودن پنجره جديدي به آينده و بررسي آينده است. مجموعه كتاب‌هاي «آينده پژوهي» نيز همين هدف را دنبال مي‌كنند و با نگاهي علمي به سراغ اين مقوله رفته‌اند.

مدير موسسه انتشارات هنر و رسانه ارديبهشت افزود: اغلب كتاب‌هاي اين مجموعه حاصل برگردان جمعي از مترجمان است البته در ميان كتاب‌هاي اين مجموعه چند كار تاليفي نيز ديده مي‌شود.

وي با تاكيد بر اين كه مجموعه «آينده پژوهي» در 12 يا 16 جلد منتشر خواهد شد، تصريح كرد: چهار جلد از اين مجموعه با عنوان‌هاي «آينده پژوهان چگونه مي‌انديشند»، «چالش‌هاي امروز و فرداي پخش در آفريقاي جنوبي»، «روش‌هاي آينده پژوهي» و «آينده تلویزيون در انگلستان» آماده انتشار است و هفته آينده روانه بازار نشر مي‌شود.

شفيعي در پايان به عنوان ديگر كتاب‌هاي در دست انتشار اين مجموعه اشاره كرد و توضيح داد: «آينده پژوهي چه نسبتي با برنامه استراتژيك دارد» تاليف رضا شاكري، «برنامه‌ريزي پابرجا» و «برنامه‌ريزي استراتژيك» عنوان برخي از كتاب‌هاي مجموعه «آينده پژوهي» هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط