سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۶
موسوي گرمارودي دبير چهارمين جشنواره شعر فجر شد

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، طي حكمي «علي موسوي گرمارودي» را به عنوان دبير چهارمين جشنواره شعر فجر منصوب كرد. همچنين از سوي وزير ارشاد «مصطفي اميدي» به عنوان دبير اجرايي و «مرتضي اميري اسفندقه» به سمت دبير علمي چهارمين جشنواره بين‌المللي شعر فجر منصوب شدند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، در اين حكم آمده است: «برگزاري چهارمين جشنواره بين‌المللي شعر فجر در آغاز چهارمين دهه پيروزي انقلاب اسلامي ، يادآور روزهاي نخست نهضت عظيمي است كه شعر و شعور انقلابي برخاسته از آن از اركان پيروزي اين نهضت بود. به پاس گرامي‌داشت اين ايام و با توجه به سابقه شايسته جنابعالي در پايداري از كيان ادبيات اصيل پارسي، به موجب اين حكم به عنوان «دبير چهارمين جشنواره بين المللي شعر فجر» منصوب مي شويد.»

در پايان اين حكم آمده: «اميد است با ياري آفريدگار سخن آفرين و به يمن كوشش‌ها و جوشش‌های شعورمند شما و همكارانتان، شاهد برپايي شكوهمند اين جشنواره در آغاز دهه پيشرفت و عدالت باشيم.»

همچنين طي احكام‌ جداگانه‌اي «مصطفي اميدي» به عنوان «دبير اجرايي و « مرتضي اميري اسفندقه» از سوي وزير ارشاد به سمت دبير علمي چهارمين جشنواره بين المللي شعر فجر منصوب شدند.

موسوی گرمارودی مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم قضایی و کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته ادبیات فارسی از دانشگاه تهران گرفته است.

کارنامه شعری گرمارودی مشتمل بر ۹ کتاب شعر با نام‌های: عبور، در سایه سار نخل ولایت، سرود رگبار، چمن لاله، خط خون، دستچین، باران اخم، گزیده شعر نیستان، تا ناکجا آباد و گزینه شعر به انتخاب بهاءالدین خرمشاهی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط