به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نمایش «خطرنج» به نویسندگی و کارگردانی نگین ضیایی و تهیهکنندگی امین موحدیپور، از ۱۰ تیر ۱۴۰۵، ساعت ۱۹ در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه میرود.
(به ترتیب ورود به صحنه) مهتاب ثروتی، عباس جمالی و شادی ضیایی در نمایش «خَطرَنج» ایفای نقش میکنند.
این اثر که بازخوانی رمان «تصرف عدوانی» نوشته لنا آندرشون به شمار میآید، تازهترین اثر گروه تئاتر «واسومانی» است.
متن این نمایش در ۱۸ گام به نگارش درآمده و در خلاصه آن آمده است: «نبودِ من دلتنگت نکرد؟ دلت نخواست آهنگهایی که گوش کردی رو برام بفرستی؟ دوست نداشتی چیزهایی که میبینی رو نشونم بدی؟ هیچ اتفاقی نیفتاد که دلت بخواد درباره اون با من حرف بزنی؟ اصلاً نگران حالم نشدی؟»
پیشفروش بلیت نمایش «خَطرَنج» از امروز ساعت ۱۲ ظهر در سایت تیوال و گیشه تئاتر آغاز شده است.
نظر شما