دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۰
كيف مطالعه به خانه‌هاي شهروندان مي‌رود

كيف مطالعه، بسته‌اي فرهنگي و اهدايي از سوي فرهنگسراي رازي است كه توزيع آن به مناسبت هفته كتابخواني آغاز شده است./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه 11 شهرداري تهران، مهدي محمود اقدم، مدير فرهنگي هنري اين منطقه، با اعلام اين خبر گفت: كيف مطالعه بسته‌اي فرهنگي است و شامل پنج عنوان كتاب، ويژه تمامي اعضاي يك خانواده است. شهروندان مي‌توانند با امانت گرفتن اين كيف و مطالعه كتاب‌ها، آن را پس از دو هفته به كتابخانه باز گردانند.

وي تصريح كرد: يك عنوان كتاب ويژه مرد خانواده و يك عنوان مختص زن خانواده است كه روابط همسرداري را آموزش مي‌دهد.

اقدم ادامه داد: يك كتاب با عنوان ملا نصرالدين است كه با هدف ايجاد فضاي مفرح و ايجاد روحيه كتابخواني براي فرزندان خانواده طراحي شده است.

معاون اجتماعي فرهنگي منطقه 11 به كتاب «داروشناسي» اشاره كرد و افزود: اين كتاب با هدف استفاده از خواص داروها و شناخت آنها در اين بسته قرار دارد. همچنين كتاب آشپزي، ديگر كتابي است كه در كيف مطالعه در نظر گرفته شده است.

اقدم در ادامه يادآور شد: همایش آشنایی با رسانه‌های نوظهور، جشن کتاب و کتابخوانی نشست‌های موضوعی «یک کتاب، یک نویسنده» و مثنوی خوانی از ديگر برنامه‌هایی است که از سوی مراكز فرهنگی هنری منطقه 11 در سطح کتابخانه‌ها برگزار می‌شود.

وي به برگزاري مسابقات كتابخواني اشاره كرد و افزود: مسابقه كتابخواني «چگونه با خدا صحبت کنیم» «پیوند آسمانی»، «بهترین کتاب من» و تقدير از كتابداران نمونه نيز از برنامه‌هاي اين منطقه به شمار مي‌آيند.

رييس فرهنگسراي رازي در پايان از برپايي نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به مناسبت هفته كتاب در میدان منیریه خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط