سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۰:۲۲
انتخابات هیئت‌مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برگزار شد

انتخابات اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برگزار شد و علی محمدپور و راضیه هاشمی از فعالان حوزه نشر دیجیتال به هیئت‌مدیره این اتحادیه راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتخابات اتحادیه «تولید و نشر محتوا در فضای مجازی» در مجمع عمومی و انتخابات هیئت‌مدیره اتحادیه، سه‌شنبه (۲۰ خرداد ۱۴۰۴) از ساعت ۸ الی ۱۴ بصورت برخط برگزار شد.

این اتحادیه که براساس مصوبات شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکلی شده است با نظارت نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد و نتایج زیر براساس تعداد رأی اخذ شده از سوی کاندیداهای هیئت‌مدیره حاصل شد.

بر همین اساس:

لیست برگزیدگان هیئت‌مدیره به ترتیب آرا

۱- علی محمدپور

۲- احمد عطارزاده نیاسر

۳- امیر خوراکیان

۴- ایمان ملکا

۵- سید یزدان حبیبی

۶- امیر محمدزاده لاجوردی

۷- راضیه هاشمی

باتوجه به دسته‌بندی کاندیداها در سه دستهٔ پلتفرم‌ها، تولیدکنندگان محتوا و تشکل‌ها و مجامع و نظر به اینکه طبق دستورالعمل انتخابات ۴ کرسی هیئت‌مدیره به صاحبان پلتفرم‌ها، ۲ کرسی به تولیدکنندگان محتوا و ۱ کرسی به تشکل‌ها و مجامع اختصاص پیدا می‌کند.

بر همین اساس افراد ذیل بعنوان علی البدل انتخاب شدند. در گروه پلتفرم‌ها مهدی شاملو و بابک کرباسی بعنوان علی البدل، در گروه تولیدکنندگان محتوا، سامان مرادحسینی و در گروه مجامع و تشکل‌ها مقداد افروغ به‌عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

در این اتحادیه بازیگران مختلف حوزه تولید و نشر محتوا چون پیام‌رسان‌ها، وی او دی ها، پلتفرم‌های کتاب دیجیتال، ناشران کتاب صوتی، شرکت‌های هوش مصنوعی، شرکت‌های رسانه‌ای و … حضور دارند.

از حوزه کتاب دیجیتال نیز علی محمدپور و راضیه هاشمی از فعالان حوزه نشر دیجیتال به هیئت‌مدیره راه پیدا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

پربازدیدترین

تازه‌ها

پربازدیدها