سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کتاب «مادر پروازی»؛ روایتی از مادران خانواده‌های خوش جمعیت یزدی

یزد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از انتشار کتاب «مادر پروازی»، روایتی از مادران خانواده‌های خوش جمعیت یزدی در این استان خبر داد.

احسان عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر سیاست‌های جمعیتی و خانواده گفت: با توجه به اولویت خانواده و جوانی جمعیت در مجموعه این اداره کل در سال گذشته، تولید محتوا را شروع کردیم و اقدامات متعددی در زمینه‌های فرهنگی و هنری را دنبال کرده‌ایم.

وی افزود: با توجه به اهمیت توجه به بحث کتاب و کتابخوانی گفت: در این راستا کتاب «مادرپروازی» با حمایت این اداره کل جمع‌آوری و منتشر شده که مورد استقبال علاقمندان نیز قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: این کتاب روایتی است از مادران خانواده‌های خوش جمعیت یزدی که بیش از سه فرزندان دارند و خاطرات و روایت‌های زندگی خود با تعداد فرزندان ارائه می‌کنند.

عابدی ادامه داد: این کتاب ۱۴ روایت از ۱۴ مادر یزدی است که به همت ۷ نویسنده خانم یزدی تهیه و تدوین شده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.

انتشار کتاب «مادر پروازی»، روایتی از مادران خانواده‌های خوش جمعیت یزدی

وی افزود: ما با تولید مجموعه‌ای محتوا شامل فیلم کوتاه، انیمیشن، سرود، کتاب سعی کرده‌ایم در حوزه جمعیت و جوانی جمعیت و خانواده فرهنگ‌سازی کنیم و با توجه به اهمیت این موضوع سعی کرده‌ایم تمرکز روی این موضوعات داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: با توجه به اعتبارات فرهنگی جدول ۱۷ تبصره ۱۴ توانستیم این کار را جمع‌بندی و منتشر کنیم.

عابدی گفت: این کتاب ۱۵۲ صفحه دارد که به همت مؤسسه منادی یزد به عنوان محفل نویسندگان انقلابی دارالعباده جمع‌آوری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط